Меню

«

»

Другий цикл профорієнтаційних поїздок представників факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій

28 лютого 2023 року розпочався другий цикл профорієнтаційних поїздок викладачів факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій у заклади загальної середньої освіти Дрогобицького району. У переддень весни, першу поїздку здійснили декан факультету, доктор фізико-математичних наук, професор Ігор Столярчук, завідувач кафедри технологічної та професійної освіти, доктор педагогічних наук, професор Леонід Оршанський та завідувач кафедри математики та економіки, кандидат педагогічних наук, доцент Тарас Війчук.

Представницька делегація факультету провели зустрічі з учнями 9 – 11 класів Меденицької, Рихтицької, Верхньодорожівської закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів та Добрівлянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад». Під час зустрічей викладачі проінформували майбутніх абітурієнтів про історію становлення і розвитку, особливості навчально-виховного процесу в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка, змістовно зупинилися на актуальних спеціальностях, які представлені на факультеті, докладно пояснили умови вступної кампанії – 2023.

Особливе зацікавлення у школярів викликала інформація про досягнення викладачів, студентів і випускників факультету, взяти участь у численних міжнародних програмах академічної мобільності та навчаючись у провідних європейських університетах.

Учні шкіл виявили бажання відвідати факультет, ознайомитися із його матеріально-технічною базою, науково-педагогічними працівниками і студентами під час профорієнтаційного заходу – «Фестиваль професій майбутнього», який запланований на кінець квітня.

У бесідах із директорами (Любомир Лешко, Наталія Жук, Ігор Макух, Володимир Штокайло) були обговорені нагальні потреби шкіл регіону в молодих креативних учителях фізики, математики, трудового навчання, проблеми подальшого  впровадження реформування загальної середньої освіти, профільного навчання у старших класах, створення опорних шкіл, тісної співпраці у системі «школа – університет» та ін.